کانال چهارگوش گالوانیزه TDC

کانال گالوانیزه TDC

کانال گالوانیزه TDC کانال هایی چهارگوش هستند که توسط دستگاه تولید شده و برای اتصال بین کانال ها از فلنج های گالوانیزه استفاده می شود. به علاوه، این قطعه‌ی پرکاربرد موجب استحکام، پایداری و کاهش لرزه‌ در نقطه‌ی اتصال کانال‌ ها نیز می شود.

کانال گالوانیزه TDC

مزایای کانال گالوانیزه TDC

مزیت کانال گالوانیزه TDC به نسبت کانال های سنتی در این است که در کانال TDC و متعلقات آن از جمله فلنج، از ورق های گالوانیزه استفاده شده است که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر مقاومت بالا بسیار سبک نیز هست و وزن اضافی به سازه تحمیل نمی کند. برگشت پذیر بوده و به راحتی از هم جدا می شوند. همچنین در برابر خوردگی مقاوم است، انعطاف و سرعت ساخت بالا با ماشین آلات مدرن دارد و نیاز به رنگ کاری و استفاده از ضد زنگ در آن وجود ندارد.

نحوه تعیین قیمت

ساخت و نصب مجرای گالوانیزه TDC با سرعت زیادی انجام می‌گیرد و نصب آن راحت است. ساخت و نصب آن به مساحت بستگی دارد. با طراحی بی نظیر و ساختار فوق‌العاده‌ای که دارد به جای کانال های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کانال که هم اکنون در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارد. قیمت آن به مواد مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم‌ ترین آن‌ها سایز دهانه‌‌ی کانال می‌باشد، با این حال به دلیل نوسانات نرخ ارز بهتر است برای خرید از شرکت‌های معتبر همچون شرکت مهندسی فراز تهویه البرز قبل از خرید استعلام بگیرید و سپس خرید خود را انجام دهید.

مجراهای گالوانیزه مقاومت بسیار بالا و خوبی دارند، انعطاف بالا و سرعت نصب زیاد آن باعث شده است که  قیمت آن در برابر مزایای خوبی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب باشد.