• کانال پلی یورتان

    ــــــــــــــ

    کانال پلی یورتان، یکی از تکنولوژی‌های روز جهت انتقال هوا بوده و در برخی شرایط و مکان‌ها می‌تواند با توجه به شرایط آب و هوایی و شرایط سازه ساختمانی از آن استفاده شود. استفاده از این نوع متریال به این دلیل صورت می گیرد که عایق کاری پس از نصب با مشکلات و سختی های فراوان همراه بوده به ویژه در فضا های محدود و حتی در سوله های با ارتفاع بالا مدنظر می باشد. همچنین به علت ضریب انتقال حرارت بسیار پایین تر نسبت به سایر عایق های موجود در صنعت استفاده از آن را در اولویت قرار داده که باعث ایجاد وجه تمایز نسبت به سایر کانال ها می باشد.استفاده از این نوع کانال ها در شرایط آب و هوایی با رطوبت بالا از اولویت بیشتری برخوردار می باشد که مقاوم به نفوذ رطوبت و عاری از ایجاد قارچ و کپک در میان کانال است.
    کانال های پلی یورتان قابلیت ساخت در دو نوع چهار گوش و گرد را دارند که هم اکنون امکان اجرای آن در شرکت فراز تهویه البرز فراهم گردیده است.
  • ماشین آلات برش CNC کانال پلی یورتان

    با توجه به بروز شدن ماشین آلات و خطوط تولید شرکت فراز تهویه البرز ، این شرکت در راستای افزایش کیفیت ساخت کانال پلی یورتان اقدام به تهییه و راه اندازی دستگاه CNC برش ورق پلی یورتان نموده است. این اقدام موجب افزایش سرعت و بهبود کیفیت ساخت کانال به ویژه در پروژهای هایتک و ارزنده از قبیل برج های بلند مرتبه ، پتروشیمی ها، درمانی و … شده است. شرکت فراز تهویه البرز تنها شرکت دارنده این تکنولوژی در سطح کشور می باشد که قابلیت ارائه خدمات به تمام مناطق کشور را دارا می باشد. با توجه به فراهم شدن این ماشین آلات شرکت فراز تهویه البرز توانایی تولید روزانه به میزان 1000 متر مربع کانال را دارد که از این رو موجب افزایش رضایتمندی مشتریان خواهیم شد. همچنین مفتخریم به عنوان اولین شرکت سازنده کانال گرد پلی یورتان در سطح کشور، توانایی ارائه خدمات را داریم تا بتوانیم سبد محصولات خود را بیش از پیش تکمیل نماییم.
  • تولید متعلقات

    یکی از بخش‌های بسیار مهم در مراحل ساخت کانال‌های پلی یورتان، متعلقات و ملزومات ساخت می‌باشد که به کمک آنها کانال‌ها به یکدیگر اتصال پیدا می‌کنند و می‌توان کانال یکپارچه و بدون هیچ گونه نشتی را اجرا نمود . از همین رو شرکت فراز تهویه البرز (FTA) از سال 1393 با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن، با تکیه بر دانش و تخصص علمی، در زمینه تولید متعتقات کانال‌های پلی یورتان فعالیت خود را آغاز نموده. این شرکت توانسته، در تولید تمامی متعلقات مورد نیاز از قبیل ملزومات PVC اکسترودی، قطعات پرسی، قطعات تزریقی و قطعات اکستروژن فعال باشد تا از این طریق ملزومات ساخت کانال را با قیمت مناسب و با کیفیت و استاندارد جهانی در اختیار مشتریان خود قرار دهد که این امر موجب کاهش بهای تمام شده کانال‌های پلی یورتان می‌شود. همچنین این شرکت در مقوله چسب های مورد استفاده خرید خود را از کارخانه های مبدا تولید انجام می دهد که قابلیت ارائه همزمان تمامی ملزومات را دارا باشد. شرکت فراز تهویه البرز در حال حاضر پتانسیل تولید ماهانه متعلقات برای ساخت 100.000 مترمربع کانال پلی یورتان را دارد که اکنون محصولات خود را به بازار عرضه می دارد. همچنین کیفیت بالا و قیمت مناسب متعلقلت تولید شرکت فراز تهویه البرز (FTA) موجب شده است محصولی متمایز و قابل رقابت در سطح جهانی عرضه نماید. به همین دلیل در صادرات متعلقات موفق عمل کرده و در حال حاضر سالانه بیش از 1.000.000 متر فلنج، 500.000 متر بند کشویی و بقیه متعلقات را به کشور عراق صادر می‌نماید.
  • کانال پلی یورتان

ورق پلی یورتان PIP

ورق پلی اورتان پی آی پی (پیش عایق شده) از یک لایه فوم فشرده پلی اورتان (PIR)  یا فوم فشرده شده فنولیک (PHENOLIC) در ضخامت مورد نیاز ( 10 ،20 و 30 میلیمتر) و چگالی بین 30 الی 60 کیلوگرم بر مترمکعب لایه درونی این محصول می باشد،که با دو لایه روکش آلومینیومی در دو طرف آن با ضخامت های (80 و 200 میکرون ) و به صورت دو طرف ورق روکش آلومینیومی برجسته و یا  رو کش آلومینیومی در یک رو برجسته و یک رو صاف  به بازار عرضه می گردد.

تفاوت این دو ورق پلی یورتان (PIR و فنولیک)  در ضریب انتقال حرارتی و همچنین واکنش در زمان مجاورت آتش می باشد

ورق پلی یورتان
کانال پلی یورتان

کاربرد کانال پیش عایق پلی یورتان پی آی پی

کاربرد کانال پلی یورتان PIP در جهت انتقال هوا برای تامین شرایط آسایش و هوای مطبوع در انواع پروژه های صنعتی و ساختمانی و درمانی  قابل استفاده می باشد. در زمینه ساخت کانال های پلی یورتان ،اغلب ورقpir  پرکاربرد بوده و در 99% مواقع پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد، همچنین در موارد خاص که اغلب نیاز به ضد حریق بودن متریال کانال اهمیت دارد استفاده از ورق فنولیک توصیه می گردد.ضمنا استفاده از ورق های یک رو صاف و یک رو برجسته در پروژه های درمانی و داروسازی اولویت دارد. استفاده از ورق های با روکش آلومینیومی ضخامت 200 میکرون برای مصارف فضای آزاد کاربرد دارد.

مزایا
  • دامنه عملکرد دمایی مناسب از 26- تا 85+ درجه سانتیگراد

  • محدوده فشار استاتیکی قابل تحمل، دهش (+) 1000 پاسکال و مکش(-) 750 پاسکال

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و نفوذ آب

  • مقاومت بالا در برابر سایش و خوردگی

  • سطح آنتی باکتریال، ضد قارچ و کپک

  • ایمنی در برابر حریق و خاصیت بازدارندگی شعله

  • عدم وجود صدای ناشی از لرزش در کانال و آکوستیک بودن آن

  • عایق حرارتی (ضریب هدایت حرارتی 0.02)

  • عدم محدودیت ساخت در سایز و اشکال کانال

  • دوست دار محیط زیست و عاری از هرگونه ماده CFC و HCFC

  • ضد زنگ و مقاوم در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید

  • قابل شستشو و رنگ پذیر

  • وزن بسیار سبک نسبت به کانال گالوانیزه و نیاز به ساپورت سبک تر

  • برخورداری از نمای زیبا و بادوام

  • از نظر هزینه‌ای به صرفه‌تر می‌باشد چون پیش عایق بوده و نیاز به محصولات جانبی ندارد

  • سهولت در تعمیرات کانال در زمان آسیب دیدن

متعلقات کانال پلی یورتان

  • فلنج پی وی سی PVC

    فلنج پی وی سی PVC دو سانت برای ساخت کانال با ورق به ضخامت 21 میلیمتر می باشد و این قطعه برای اتصال 2 قطعه کانال در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این قطعه در تمام اقلیم های آب و هوایی امکان پذیر است و ترجیحا در فضای آزاد استفاده از فلنج آلومینیومی 2 سانت مناسب تر است. شرکت فراز تهویه البرز توانایی تولید روزانه 10000 متر طول از این قطعه با ماشین آلات به روز خود را دارد. طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 80 متر طول می باشد.

    فلنج پی وی سی PVC
  • بند کشویی H پی وی سی PVC

    بند کشویی H پی وی سی برای اتصال دو قطعه کانال ساخته شده که دارای فلنج 2 سانت یا فلنج 3 سانت است مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه با قرار گرفتن بین دو فلنج باعث هوابند شدن کانال کشی می گردد. شرکت فراز تهویه البرز توانایی تولید روزانه 5000 متر طول از این قطعه با ماشین آلات به روز خود را دارد.طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 200 متر طول می باشد.

    بند کشویی H پی وی سی PVC
  • فلنج آلومینیومی ۲ سانت

    فلنج آلومینیومی 2 سانت برای ساخت کانال با ورق با ضخامت 21 میلیمتر می باشد و این قطعه برای اتصال 2 قطعه کانال در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرد. این فلنج از لحاظ شکل ظاهری و کاربردی همانند فلنج PVC دو سانت می باشد اما در مواقعی که اجرای کانال در پروژه های حساس از لحاظ کیفیت هوا مورد اهمیت واقع گردد از فلنج های آلومینیومی استفاده می گردد همچنین در فضاهای بیرونی بهتر است از این قطعه استفاده گردد. زیرا مقاومت این فلنج ها در برابر گرما و سرما بالاست و در مکان های بهداشتی که اغلب شست و شوی کانال مورد اهمیت است استفاده از این فلنج ها مناسب تر می باشد. همچنین فراز تهویه البرز تولید این محصول را از متریال آلومینیوم درجه یک انجام می دهد. طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 80 متر طول می باشد.

    فلنج آلومینیومی ۲ سانت
  • فلنج سقفی پی وی سی PVC

    فلنج سقفی پی وی سی در مواقعی مورد استفاده قرار میگیرد که نیاز به ایجاد انشعاب سقفی (تو دلی) در کانال های پلی یورتان است. برای ایجاد انشعاب سقفی از فلنج سقفی بر روی خط اصلی و بر روی انشعاب از فلنج معمولی استفاده می گردد. اتصال بین این دو به وسیله بند کشویی PVC انجام می گردد. در خیلی از مواقع مجریان برای کاهش هزینه کانال را فارسی بر کرده و انشعاب تودلی را اجرا می کنند که این نوع کار استحکام ندارد و به علت وزن دریچه خطر سقوط را دارد. طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 80 متر طول می باشد.

    فلنج سقفی پی وی سی PVC
  • یو U آلومینیومی

    یو U آلومینیومی در محل نصب دریچه بر روی کانال پلی یورتان مورد استفاده قرار می گیرد. به این جهت از این قطعه استفاده می گردد که بتوان دریچه را بر روی کانال پیچ کرد. ابتدا U آلومینیومی توسط چسب مایع بر روی کانال پلی یورتان چسبانده می شود و سپس دریچه روی آن قرار می گیرد و پیچ می شود. مجریان برای کاهش هزینه از یو استفاده نمی کنند و به جای آن از فلنج پی وی سی استفاده می کنند که به نسبت قیمت پایینتری دارد اما جنس پی وی سی مناسب پیچ کردن نیست. طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 80 متر طول می باشد.

    یو U آلومینیومی
  • اف F آلومینیومی

    اف F آلومینیومی برای نصب دمپر و کویل باکس بر روی کانال پلی یورتان استفاده می شود. در کانال پلی یورتان در محل هایی که نیاز به نصب دمپر یا کویل باکس بین کانال باشد، محل مورد نیاز را برش می دهیم و در دو طرف کانال از قطعه ی F آلومینیومی استفاده می کنیم که در این حالت می توانیم دمپر یا کویل باکس را به راحتی بر روی F آلومینیومی پیچ و مهره کرد. طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 80 متر طول می باشد.

    اف F آلومینیومی
  • اچ h آلومینیومی

    اچ h آلومینیومی برای نصب برزنت بین کانال پلی یورتان استفاده می شود. در کانال پلی یورتان در محل هایی که نیاز به نصب برزنت بین دو کانال یا کانال و دستگاه های تهویه باشد، استفاده از h آلومینیومی الزام دارد. طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 80 متر طول می باشد.

    اچ h آلومینیومی
  • یو U اسلوت آلومینیومی

    یو U اسلوت آلومینیومی در محل نصب دریچه های اسلوت استفاده می شود. پیش از این همکاران در محل نصب دریچه های اسلوت از U آلومینیومی ساده استفاده می کردند که گاهی در یچه های اسلوت را به U آلومینیومی پیچ می کردند و گاهی اگر از قطعه ی خرچنگی دریچه های اسلوت استفاده می شد خرچنگی را داخل U آلومینیومی قرار می دادند. اما به دلیل نقص های موجود در این نوع نصب شرکت فراز تهویه البرز قطعه ی U اسلوت مناسب دریچه های اسلوت را تولید نموده که در قسمت داخلی زائده ی کوچکی تعبیه شده که خرچنگی داخل آن قرار می گیرد تا موجب استحکام کار و نصب آسان می شود. طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 80 متر طول می باشد.

    یو U اسلوت آلومینیومی
  • فلنج آلومینیومی ۳ سانت

    فلنج آلومینیومی 3 سانت برای ساخت کانال با ورق به ضخامت 31 میلیمتر می باشد و این قطعه برای اتصال 2 قطعه کانال در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرد. این فلنج از لحاظ شکل ظاهری و کاربردی همانند فلنج PVC می باشد اما در مواقعی که اجرای کانال در پروژه های حساس از لحاظ کیفیت هوا مورد اهمیت واقع گردد از فلنج های آلومینیومی استفاده می گردد همچنین در فضاهای بیرونی بهتر است از این قطعه استفاده گردد. زیرا مقاومت این فلنج ها در برابر گرما و سرما بالاست و در مکان های بهداشتی که اغلب شست و شوی کانال مورد اهمیت است استفاده از این فلنج ها مناسب تر می باشد. همچنین فراز تهویه البرز تولید این محصول را از متریال آلومینیوم درجه یک انجام می دهد. طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 80 متر طول می باشد.

    فلنج آلومینیومی ۳ سانت
  • میله مهاری پی وی سی PVC

    میله مهاری پی وی سی در کانال پلی یورتان در قسمت هایی که ابعادِ کانال بزرگتر از 60 سانتی متر باشد مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این قطعه بایستی در دو طرف آن از دیسک بشقابک PVC استفاده گردد. زمانی که هر دو بعد کانال از 60 سانتی متر بزرگتر باشد استفاده از میله مهاری در هر دو بعد مورد نیاز می باشد. در فضای خارج ساختمان و در معرض آفتاب بهتر است از میله مهاری آلومینیومی استفاده شود. طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 100 متر طول می باشد.

    میله مهاری پی وی سی PVC
  • میله مهاری آلومینیومی

    میله مهاری آلومینیومی در کانال پلی یورتان در قسمت هایی که ابعادِ کانال بزرگتر از ۶۰ سانتی متر باشد مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این قطعه بایستی در دو طرف آن از دیسک بشقابک آلومینیومی استفاده گردد. زمانی که هر دو بعد کانال از ۶۰ سانتی متر بزرگتر باشد استفاده از میله مهاری در هر دو بعد مورد نیاز می باشد. طول هر شاخه 4 متر و هر بسته 100 متر طول می باشد.

    میله مهاری آلومینیومی
  • دیسک بشقابک پلاستیکی

    دیسک بشقابک پلاستیکی یا قالپاق پلاستیکی به عنوان یک واشر در محلی که میله مهاری (میله باد بند) نیاز باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این دیسک بایستی یک عدد از داخل کانال و یک عدد از بیرون کانال در نقطه ای که میله مهاری PVC استفاده می شود در دو طرف میله مهاری PVC قرار گیرد. جنس این محصول قابل انعطاف و مناسب هر نوع اقلیمی می باشد.

    دیسک بشقابک پلاستیکی
  • دیسک بشقابک آلومینیومی

    دیسک بشقابک آلومینیومی یا قالپاق آومینیومی به عنوان یک واشر در محلی که میله مهاری (میله باد بند) نیاز باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این دیسک بایستی یک عدد از داخل کانال و یک عدد از بیرون کانال در نقطه ای که میله مهاری آلومینیومی استفاده می شود در دو طرف میله مهاری آلومینیومی قرار گیرد. ورق آلومینیوم استفاده شده دارای ضخامت 1 میلیمتر می باشد و بهترین گزینه برای مصارف پشت بام و هوای آزاد است.

    دیسک بشقابک آلومینیومی
  • گوشه فلزی ۲ سانت

    گوشه فلزی 2 سانت برای استحکام در کنج کانال کار شده از ورق پلی ورتان ۲ سانت می باشد که موجب اتصال بهتر فلنج ها و جلوگیری از دوئیدگی در کانال پلی یورتان و گونیا شدن کانال می باشد. ورق گالوانیزه استفاده شده دارای ضخامت 0.7 میلیمتر می باشد و بسته بندی هر کارتن 1000 عدد می باشد.

    گوشه فلزی ۲ سانت
  • گوشه فلزی 3 سانت

    گوشه فلزی 3 سانت برای استحکام در کنج کانال کار شده از ورق پلی ورتان 3 سانت می باشد که موجب اتصال بهتر فلنج ها و جلوگیری از دوئیدگی در کانال پلی یورتان و گونیا شدن کانال می باشد. ورق گالوانیزه استفاده شده دارای ضخامت 0.7 میلیمتر می باشد و بسته بندی هر کارتن 500 عدد می باشد.

    گوشه فلزی 3 سانت
  • گوشه پلاستیکی

    گوشه پلاستیکی برای پوشش محل اتصال دو کانال در کنج ها استفاده می گردد که برای ورق 2 سانت و 3 سانت مشابه است. جنس آن از PP می باشد. و در بسته بندی های 500 عددی است.

    گوشه پلاستیکی
  • گوشه پلاستیکی شاخ دار

    گوشه پلاستیکی شاخ دار برای پوشش محل اتصال دو کانال در کنج ها استفاده می گردد که برای ورق 2 سانت و 3 سانت مشابه است. جنس آن از PP می باشد. و در بسته بندی های 500 عددی است.

    گوشه پلاستیکی شاخ دار
  • چسب مایع

    از چسب مایع در نقاط فارسی بر شده ورق های پلی یورتان و چسباندن فلنج ها بر روی کانال پلی یورتان استفاده می شود. این چسب پایه PU می باشد که هم خانواده ی ورق های پلی یورتان است که در محل چسب خورده اتصال شیمیایی صورت می گیرد. نقطه ی چسب خورده به هیچ وجه قابلیت باز شدن را ندارد.شرکت فراز تهویه البرز استفاده از چسب مایع ایران بنفش سینا را توصیه می کند.

    چسب مایع
  • چسب نواری آلومینیومی

    نوار چسب (تیپ) آلومینیومی برای عایق بندی درزهای بیرونی کانال پلی یورتان مورد استفاده قرار می گیرد زیرا همانطور که مطلع هستید فوم پلی یورتان با اکسیژن موجود در هوا واکنش می دهد و ذرات پس از اکسید شدن در هوا آزاد می شوند به همین علت ،جهت جلوگیری از فرسایش فوم پلی یورتان از نوار چسب آلومینیومی هم جنس با روکش آلومینیومی ورق پلی یورتان استفاده می شود که درزهای بیرونی را کامل بپوشاند. بهترین عرض جهت پوشش 5 سانت می باشد. در حین انجام این قسمت کار بهتر است محل عاری از گرد و غبار باشد. کارتن های این محصول 24 عددی می باشد.

    چسب نواری آلومینیومی
  • چسب ماستیک

    چسب ماستیک برای عایق بندی داخل کانال استفاده می شود تا درزهای به وجود آمده را بپوشاند. فوم موجود در ورق های پلی یورتان در اثر واکنش با اکسیژن موجود در هوا اکسید می شود و پس از مدتی به صورت ذرات معلق در هوا ظاهر می شود. لذا برای جلوگیری از این اتفاق درزهای به وجود آمده در داخل کانال پلی یورتان توسط ماستیک عایق بندی می شود که برای اینکار از ماستیک های پایه آب استفاده می شود که در اثر گرمای موجود در کانال در فصل زمستان ایجاد بو نکند زیرا ماستیک های پایه روغنی از خود بو ایجاد می کند پس قابل توجه می باشد استفاده از ماسیتک های پایه آب مورد تائید می باشد. کارتن های این محصول 24 عددی می باشد.

    چسب ماستیک
مرحل تولید
مراحل ساخت کانال پلی یورتان
الگوی ساخت

الگوی ساخت

اولين مرحله قرار دادن طرح كلي كانال روي پانل پلی یورتان مي باشد. اين فرآيند با استفاده از قلم یا خودکار انجام مي شود كه خطوطي را براي علامت گذاري به جهت برش کانال های پلی یورتان مي كشند. توجه داشته باشيد كه تمامي اندازه گيري هاي تعيين شده در كشيدن خطوط روي كانال ها به ابعاد بیرونی كانال ها اشاره دارد. توجه داشته باشید که ابعاد بیرونی کانال برابر است با ابعاد درونی کانال به علاوه ضخامت فارسی بر کانال.

برش کاری

برش کاری

 اين مرحله شامل برش ۴۵ درجه در طول لبه هر كانال است. در این مرحله با توجه به الگوی کشیده شده مسیر ابزار برش را طبق خطوط دنبال خواهیم کرد و برش کاری انجام خواهد شد.

خم کاری

خم کاری

در این مرحله ورق های برش خورده برای قسمت های خم پذیر کانال که به صورت ۹۰ درجه می باشد با ابزار خم کن در فاصله های کوتاه فشرده شده و این عمل به ما اجازه ی خم کردن ورق را خواهد داد. این عمل در زانوها، سه راه ها و کونیک ها استفاده می گردد.

چسب مایع

چسب کاری

 چسب مایع ماده ی نگهدارنده ی ست که به محل فارسی بر شده ورق پلی پورتان جهت چسباندن اضلاع کانال به یکدیگر زده می شود. این چسب دارای پایه PU هم جنس از ورق پلی یورتان می باشد. توجه شود قبل از چسب کاری محل چسب زدن آری از هر گونه گرد و خاک باشد. این فرایند بایستی در فضای آزاد صورت گیرد و پس از چسب زدن بایستی به مدت 10 الی 20 دقیقه با توجه به میزاتن رطوبت محیط به آن زمان دهیم تا چسب قوام آید.

مونتاژ

مونتاژ

 در این مرحله بعد از آماده شدن قطعات چسب کاری شده برای مونتاژ کردن اقدام می کنیم در این مرحله طبق نوبت ورق ها را از محل فارسی بر شده که آغشته به چسب است به یکدیگر می چسبانیم.

درز بندی بیرونی

درزبندی بیرونی

استفاده از نوار چسب آلومینیومی با ضخامت مناسب و استاندارد، که معمولاً بالای ۳۰ میکرون می باشد. این نوار در قسمت های بیرونی جفت شده ورق های پلی یورتان جهت درزهای بیرونی کانال برای جلوگیری از اکسید شدن فوم پلی یورتان در برابر هوا می باشد. هنگام چسباندن نوار چسب آلومینیومی از تمیز بودن سطح ورق های پلی یورتان اطمینان حاصل گردد.

درز بندی داخلی

درزبندی داخلی

پس از مونتاژ كردن كانال پلی یورتان بايستی تمامی درزهای کانال که در امتداد خطوط فارسی بر شده می باشد توسط ماستیک پایه آب عایق بندی گردد و استفاده از ماستیک پایه آب طبق استاندارد می باشد. این کار هم به منظور جلوگیری از خوردگی فوم پلی یورتان در برابر هوا و هم به منظور انتشار نداشتن ذرات آزاد شده از فوم پلی یورتان می باشد.

نصب اتصالات

نصب متعلقات

 در این مرحله ابتدا و انتهای کانال را فلنج PVC زده و بین دو فلنج PVC از گوشه های فلزی جهت استحکام کانال استفاده می کنیم. میله مهاری در کانال های با ابعاد بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کانال از نظر شکل ظاهری

کانال چهارگوش

کانال گرد

مزایای ماشین آلات CNC

  • 1. سرعت ساخت بالا به میزان روزانه 1000 مترمربع
  • 2. کیفیت برش کاری و دقیق بودن ابعاد و عاری از هرگونه اشتباهات فردی و خطای دستی
  • 3. کاهش پِرت و ضایعات ورق - طبق نرم افزار به روز دنیا
  • 4. رعایت دقیق ساخت اشکال طبق استاندارد SMACNA
  • 5. کاهش هزینه ساخت و نصب کانال
  • 6. امکان ساخت کانال گرد پلی یورتان
  • 7. ساخت کانال به صورت کارگاهی و کم شدن نیروی کار در محل پروژه
  • 8. افزایش نظارت دقیق مهندسین شرکت فراز تهویه البرز (FTA) بر نحوه ساخت کانال