• کانال پیش عایق پلی یورتان اردبیل

    کانال پیش عایق پلی یورتان اردبیل

    تولید متعلقات و اجرای تخصصی کانال پیش عایق از محاسبات و طراحی نقشه تا اجرا توسط اکیپ مجرب و مهندسی پیشتاز در سراسر کشور

کانال پیش عایق پلی یورتان

کانال پیش عایق پلی یورتان از نوعی عایق پلی اورتان ساخته شده است، به کار بردن آن به عنوان یک پوشش هیچگونه محدودیت‌هایی وجود ندارد و بدون محدودیت زیست محیطی و همین طور سلامت و ایمنی افراد می‌توان از آن بهره‌مند شد. تولید و اجرای کانال پیش عایق پلی یورتان در اردبیل به زمان زیادی نیاز ندارد و با سرعت بالایی انجام می‌گیرد. کانال های پلی یورتان انعطاف پذیر هستند که برای کاربردهای هوا، گرد و غبار و مواد سبک طراحی شده‌اند.
یکی از اصلی‌ترین مزایای کانال پلی اورتان مقاومت عالی آن در برابر سایش است. کانال های پلی اورتان مقاومت بسیار خوبی در برابر سوخت، روغن، رطوبت، گریس و بسیاری از حلال‌ها دارند، از این رو مصارف پلی اورتان‌ در صنایع مختلف بسیار زیاد است. تمامی این مزیت‌های سبب شده است تا کانال پلی یورتان فروش خوبی در بازار داشته باشد.

کانال پلی یورتان
کانال پیش عایق پلی یورتان

کاربرد کانال پلی یورتان

کاربرد مجرای پیش عایق در جهت انتقال هوا برای تامین شرایط آسایش و هوای مطبوع در انواع پروژه های صنعتی و ساختمانی و درمانی  قابل استفاده می باشد. در زمینه ساخت کانال های پلی اورتان، اغلب ورق PIR پرکاربرد بوده و در 99% مواقع پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد، همچنین در موارد خاص که اغلب نیاز به ضد حریق بودن متریال کانال اهمیت دارد استفاده از ورق فنولیک توصیه می گردد.ضمنا استفاده از ورق های یک رو صاف و یک رو برجسته در پروژه های درمانی و داروسازی اولویت دارد. استفاده از ورق های با روکش آلومینیومی ضخامت 200 میکرون برای مصارف فضای آزاد کاربرد دارد.

محصولات کانال پیش عایق

یکی از بخش‌های بسیار مهم در مراحل ساخت کانال‌های پلی یورتان، متعلقات و ملزومات ساخت می‌باشد که به کمک آنها کانال‌ها به یکدیگر اتصال پیدا می‌کنند و می‌توان کانال یکپارچه و بدون هیچ گونه نشتی را اجرا نمود . از همین رو شرکت فراز تهویه البرز (FTA) از سال 1393 با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن، با تکیه بر دانش و تخصص علمی، در زمینه تولید متعتقات فعالیت خود را آغاز نموده. این شرکت توانسته، در تولید تمامی متعلقات مورد نیاز از قبیل ملزومات PVC اکسترودی، قطعات پرسی، قطعات تزریقی و قطعات اکستروژن فعال باشد تا از این طریق ملزومات ساخت کانال را با قیمت مناسب و با کیفیت و استاندارد جهانی در اختیار مشتریان خود قرار دهد که این امر موجب کاهش بهای تمام شده کانال‌ها می‌شود.

کانال پیش عایق پلی یورتان اردبیل

اجرای کانال پلی یورتان در اردبیل

اجرای کانال پیش عایق در اردبیل با سرعت زیادی انجام می‌گیرد و نصب آن راحت است. قیمت کانال کشی پلی یورتان به مساحت و نوع کانالی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. با طراحی بی نظیر و ساختار فوق‌العاده‌ای که دارد به جای ورق‌های قدیمی مثل ورق گالوانیزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کانال که هم اکنون در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارد در ابتدا در کشور آلمان طراحی و تولید شد. قیمت آن به مواد مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم‌ ترین آن‌ها سایز دهانه‌‌ی کانال می‌باشد، با این حال به دلیل نوسانات نرخ ارز بهتر است برای خرید از شرکت‌های معتبر همچون شرکت مهندسی فراز تهویه البرز قبل از خرید استعلام بگیرید و سپس خرید خود را انجام دهید.