کانال گرد اسپیرال مشهد

کانال گرد اسپیرال محصولی جدید از دسته کانال گرد می‌باشد. این کانال از به هم تنیدگی یک تسمه‌ی ممتد ورقی از جنس گالوانیزه (برای مصارف عمومی)، یا آلومینیوم (برای مناطق مرطوب) و یا استیل (برای مصرف درمحیط‌های بهداشتی یا محیط‌هایی با کاربری‌های خاص) بصورت اتصال درز مورب ساخته می‌شود و سطح صاف این درز در داخل کانال باعث می‌شود جریان هوا در داخل کانال با کمترین اصطکاک مواجه بوده و بیشترین دبی و بازدهی در جریان انتقال هوا به عمل آید. شرکت فراز تهویه البرز (FTA) اقدام به تهیه و راه اندازی ماشین آلات تولید کانال اسپیرال نموده است که با توجه به تولید این کانال به صورت ماشینی، دقت کار به حداکثر امکان رسیده، همچنین زمان تولید نیز بطور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.

کانال گرد اسپیرال مشهد
کانال گرد اسپیرال

کاربرد کانال گرد اسپیرال

در شرکت فراز تهویه البرز با استفاده از دستگاه‌های روز دنیا اقدام به ساخت کانال گرد اسپیرال می‌شود، به همین دلیل امکان تولید کانال اسپیرال در طول‌های بلندتر و دلخواه وجود دارد به همین سبب عدم نیاز به فلنج‌های اضافی جهت اتصال عرضی کانال‌ها به یکدیگر می‌توان علاوه بر کاهش افت فشار و کاهش میزان نشتی، بعنوان یک سیستم انتقال هوا تمیز از این نوع کانال در پروژه های درمانی و داروسازی‌ها استفاده نمود. این موضوع باید بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد که ساختار داخلی کانال های انتقال هوا به هیچ عنوان نباید داری آج یا هرگونه برجستگی باشد. همچنین این کانال‌ها در انواع پروژه‌های بزرگ و پر فشار (صنعتی، مسکونی، تجاری و اداری‌های بزرگ) به شدت کارآمد هستند و در زمان بسیار کوتاه قابل اجرا هستند.

مزایا

  • امکان ساخت کانال اسپیرال در طول‌های بلند و دلخواه و کاهش اتصالات

  • هزینه تولید پایین نسبت به لوله‌های درز طولی و مستقیم

  • استحکام بیشتر در مقایسه با کانال گرد به جهت دارا بودن درز طولی کمتر

  • ایجاد افت فشار کمتر نسبت به کانال های چهارگوش

  • کاهش ایجاد صدا در کانال نسبت به کانال چهارگوش

  • انتقال و تقسیم صحیح هوا

  • امکان تولید لوله با قطر زیاد (تا قطر 160 سانتي متر)

  • زيباي ظاهري مخصوص مكان هايي كه نياز به اجراي اكسپوز دارند

  • امکان تولید کانال اسپیرال با متریال مختلف، اسپیرال آلومینیومی برای مناطق مرطوب و اسپیرال استیل برای محیط‌های بهداشتی

  • قابلیت پیش ساخته شدن و انبار کردن کانال‌ها و اتصالات متداول که تحویل کالا به مشتری را سرعت می‌بخشد

اجرای کانال گرد اسپیرال مشهد

اجرای کانال گرد اسپیرال مشهد، نیشابور، سبزوار، توس با سرعت زیادی انجام می‌گیرد و نصب آن راحت است. قیمت کانال کشی اسپیرال به مساحت و نوع کانالی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. با طراحی بی نظیر و ساختار فوق‌العاده‌ای که دارد کاربرد زیادی داشته و پرمصرف ترین نوع کانال می‌باشد این کانال هم اکنون در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارد. قیمت آن به مواد مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم‌ ترین آن‌ها سایز و قطر کانال می‌باشد، با این حال به دلیل نوسانات نرخ ارز بهتر است برای خرید از شرکت‌های معتبر همچون شرکت مهندسی فراز تهویه البرز قبل از خرید استعلام بگیرید و سپس خرید خود را انجام دهید.